Parjoale a la Chisinau

“Aceste pirjoale sunt renumite sub aceasta denumire . Este o mincare traditionala ,si nu lipseste in meniul din restaurantele din tara, care prepara bucate traditionale moldovenesti. ” – aşa îşi începea Anişoara postarea despre părjoale (chiftele) care mi-a făcut o poftăăăă, de zile mari.

Ingrediente
  • 700-800 gr carne tocata de porc
  • 2-3 ouă
  • 50 gr unt topit
  • sare, piper
  • ulei
  • tigaie grill
In plus
  • 2 ouă
  • 2 linguri făină
  • 2-3 linguri lapte
  • sare şi piper
Amestecă într-un bol carnea cu ouăle bătute, untul topit şi răcit, sare şi piper. Iniţial veţi avea o compoziţie molcuţă dar pe măsură ce veţi amesteca energic, bătând cu palmele de multe ori compoziţia , aceasta va căpăta o consistenţă legată.
Cu mâinile umede luaţi din compoziţie bile de carne pe care le aplatizaţi obţinând pârjoale cu o grosime de 1,5 -2 cm pe care le aşezaţi pe o tavă şi le daţi la rece pentru cel puţin o oră.
Bate  ouăle rămase cu sare şi piper, adaugă făina şi lapte şi omogenizează bine să nu fie cocoloaşe.
Incinge tigaia grill, pune puţin ulei.
Trece pârjoalele prin compoziţia de ou şi prăjeşte-le câte 2-3 minute pe fiecare parte, până se rumenesc frumos. Păstrează-le la cald până termini de prăjit toate pârjoalele apoi pune-le într-un vas termorezistent şi dă-le la cuptorul ptrîncălzit pentru 15 minute, la foc mediu.
Serveşte-le calde, cu piure sau cartofi copţi sau simple cu o salată.

8 comentarii:

  1. Foarte bune trebuie sa fie si gustoase.Seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa gust si eu din specialitatea asta!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bune trebuie sa mai fie parjoalele astea!!!ti-au mai ramas??

    RăspundețiȘtergere
  4. E de retinut, fiecare zona a tarii are bunatatile sale proprii. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am mancat niciodata , dar sunt sigura ca sunt grozav de bune !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce as manca si eu cateva... N-am mancat niciodata.. dar trebuie s-o pun pe vecina mea moldoveanca sa-mi faca :)
    Pup

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes